CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, April 30, 2010

Decourpage



Tin ni tin wafer. Dari buang boleh gak aku buat tabung ker apa2 jeee

Yang ni lak tong cat hubby. Dia buang aku lak penyambung dari lupus. Nah ni la hasil sekurang2nya jimat tak yah beli


Basikal ni aku beli warnanya buruk sangat. Dah lama teringin . Tetibanya member aku Syah bawa balik dia cakap offer habiskan stok. Akupun tggu lagi cepat jer g kat kedai beli 2. Balik catkan warna putih pastu letak bunga. Cantikkkaaaaannn. Pagi2 bangun tidur . layan dulu bunga penyedap mata. Mak mertua aku pun cakap cantik..sweet kann




Aku selalu sembang dengan sahabat aku kat opis..syah namanya. Kami selalu kongsi minat yang w/pun tak semua sama tp ada tersangkut 2 benda yg aku minat dengan die.First English deco second decourpage.Tin roti ni dah abis roti aku decourpage dengan roses dan teko ni aku belia plain jer withour any pic pastu aku decourpage ler. Basikal ni pula aku beli warnanya buruk aku cat dan letakkan bunga. Haaa... tengok la decourpage yg aku try.. tak kemas sangat tapi boleh laaa jamu mata sendiri..

1 comments:

Sya said...

cantek bunga dalam basikal tuh...nampak rimbun...cukup erk kak shidah beli hr tuh??