CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, June 22, 2010

Family Day



Tumpang seronok tengok anak2 happy..

Aku baru jer dapat photo ni dari 1 of the ajk.Geli hati tengok Nabil, masuk acara tiup tepung...haaaa macam apa???...layan



Pelbagai acara ada. layan je laaa.

Nie pulak masa breakfast awal pagi semasa family day.All in orange "trade mark bagi family Shida & Ahamad".. Happy sangat....



Dah penat semua... ahaaa...hilang penat mama, tengok hadiah hasil bersukaneka dan kepantasan anak2 merebut acara dan juga masing2 nak menang...kanak2 seroknok tengok sebab semangat diaorang..macam orang pecah kapal


Tengok si Danisya anak member aku,...sukanya dia nengok abang2 kakak dok bersukaneka....gerammmnyaaaa



Semua anak2 aku yang pergi involve sukaneka...termasuklah si comel aku nie Nabil

Dah lamaaaaaaaaa sangat tak berblog. Sebenarnya aku kena g operation..begini citer nya.. TEtiba je 30 Mei 2010 perutku sakit sangat exspecially sebelah kanan. Akupun ajak hubby g klinik jer sbb ingatkan gastric aku menyerang rupanya lepas checking confirm appendic, so cepat2 g hospital lkw jam 2.30ptg. Jam 6 terus operation.
Dah sihat sikit kebetulan baru jer g dfamily day company. Seronok juga walaupun tak dapat nak seactif sebelum nie...Seronok tengok keletah anak2

0 comments: